Thursday, July 29, 2010

Alhamdulillah....Saya tumpang gembira...

Bismillah hir rahman nir rahim......

Entry kali ini, bnyak kali tertangguh. Beberapa kali tersimpan di dalam draft.

Beberapa hari lepas, saya berchatting di facebook. Patutla akhir-akhir ini saya kerap teringatkan dia. Rupa-rupanya ada khabar gembira yang ingin disampaikan. Alhamdulillah, tahniah buat mereka. Penantian setelah tiga tahun ini berakhir. Saya bakal dapat anak sedara baru.....

Begitu juga buat Naza dan suami. Tahniah dia ats kelahiran baby boy 2 minggu yang lalu....Alhamdulillah berkat kesabaranmu adikku.....Penantian setelah 6 tahun itu berakhir jua....

Baby Faris
-------------------------------------------------------------------------------------------

CERITA KE-2

Anak-anak DQ..



Nur Mujahidah Musaybah, masih dalam pantang (Permata Hairena dan Hawari)


Nidaaul Awatif, 4 bulan (Permata K.ac dan Azreen)

Umar Al-faruoq, 1 tahun lebih ( permata Nik Sue dan Abdullah)

Menunggu hari.....Dayah dan Helmi



Kami la TU......


PENGANTIN BARU DAN LAMA........

SYAHIR DAN ISTERI


FATIMAH DAN HAFIZI




KAMI DAHULU........

9 banin (Izmil, Hafizi, Rizuan, Azreen, Syahir, Usama, Bazli, Safwan)


13 banat (Nik Sumayyah, Hairena, Hidayah, Akimi, Nurliana, Saya, Hayati, hajar, aini, Rafidah, Khalissah, Asiyah, Fatimah)


Bersama Ust Ehsan (Guru tasmi')

SAHABAT.......
BERTEMU KITA KERANA AL-QUR'AN
MOGA UKHWAH FILLAH INI KEKAL HINGGA KE SYURGA
MOGA KITA SEMUA DAPAT ISTIQAMAH DENGAN AL-QUR'AN

HAFIZAH SOLEHAH MUJAHIDAH ANSARULLAH

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...