Wednesday, June 15, 2011

University Medical Center (UMC)

Bismillah hir rahmaa nir rahiim...

Lama tak menulis. Mohon maaf pada semua....

UMC, Tucson, Arizona. Tempat saya buat prenatal check-up dulu..tempat Tasneem dilahirkan..



Nurse Bett yang sangat baik hati. Jaga saya macam anak sendiri



Bilik selepas bersalin

Saya minta tak nak doktor laki. So, dia letak sign ni kat pintu bilik. So, semua yang bergelar lelaki tak boleh masuk bilik saya. Tak kira la tukang sampah ke, tukang hantar mknn ke.






Kauthar bermalam dlm blk bersalin

Tasneem selepas dilahirkan



Bilik prenatal check-up


Dr Carolin Stonemark (rambut perang) yang check saya dalam tempoh prenatal





1 comment:

@LeenShamsh said...

semoga Allah membukakan hatinurse Bett kerana kebaikkan die..sampai mcm tu sekali die jagekan kite..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...