Tuesday, December 6, 2011

Berniaga kerana Allah

Dengan nama Allah yang maha Agung

Saya berniaga kerana Allah. Moga beroleh redhaNya. Merujuk kepada Jualan Runtuh Musim Luruh (JRMR) yang lepas, saya menolong kawan sebenarnya. Saya nak jual sendiri tak punya kekuatan lagi. Lagipun susah nak shipping. Mahal!!! Kebetulan ni kawan saya buat shipping guna kontena. So, saya pun tolonglah dia. Kebetulan kawan saya ni, satu tempat belajar dengan abang. Satu fakulti pun, namanya kak ina. Dia pun buat phd kat sini. Kawan abang sebenarnya, tapi kira kawan saya juga la kan. hehe =)

Dekat bawah ni saya sertakan tempahan yang dibuat oleh kawan-kawan saya. Baru perasan kecil je gambarnya. Sebab ni gambar yang kak ina forward kt saya. Walapun tak banyak mana, tapi saya bersyukur. Bukankah semua rezeki itu datangnya dari Allah. Insya allah kapal akan bertolak akhir bulan ni atau awal bulan 1. sebarang maklumat akan di update dari semasa ke semasa.




tempahan dari adik marlina, sama tempat belaja dari sekolah menengah sampai masuk uia, tak sangka kan marlina..saya lupa apa nama dia~ 2 set gak. dapat free gift pie plate


tempahan dari mak sedara saya, 2 set pretty pink~ dapat free gift pyrex tutup biru tu


tempahan dari sahabat baik saya, loose items 18pcs ~2 set corelle simple line. dapat free gif juga


Terima kasih kerana mempercayai saya...=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...