Wednesday, March 2, 2011

Subhanallah, Snow in Tucson

Gambar dari Google


Dengan Asma' Allah yang Maha Agung

Subhanallah, takjub saya dengan kebesaran Allah. Tak sangka dapat pegang snow flake kat Tucson ni. Dah hampir 2 tahun saya kat sini. Ini baru pertama kali snow turun ahad baru2 ni. Walaupun dalam hanya beberapa minit. Ada yang kata 10 seconds je. Ada yang kata dia tumpang lalu dan sendawa je kat sini. Macam2 kan. Ada2 je.

Tapi memang sangat sekejap. Waktu tu tengah hari. Lepas zohor. Kebetulan saya baru balik sekolah. Sampai je rumah, snow turun dengan agak lebat. Dapat la saya merasa pegang snow flake tu. 'Jakoon' sekejap. Tapi memang ada kawasan2 yang snow turun agak banyak. Terutama sekali yang dekat2 sikit dengan bukit. Memang dari malam sebelumnya snow da turun. Pagi tu dalam perjalanan ke sekolah, saya sangat takjub tengok banyak sangat snow kat atas mountain macam dalam gambar kat atas tu. Suami saya buat lawak, jomla pergi Mount Lemon main snow. Hehe. Tak kan la saya nak cancel mengajar semata2 nak main snow kan. Tapi sekarang ni dah panas semula.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...